Kyllääh~
Vuodatan taas jälleen kun ei oo sillee parempaakaan tekemistä~ ja en tajuu mikä addiktio mul on toho aaltoooooon~~~~~ rrage xDGhah, ihasama, LUIN tässä blogia nimeltä "Playfield disaster" johon olin hetki sitten kommentoinut :D NO, ei siinä ketää, tuli vaa jotku kunnon ylistykset ja kiitokset lukemisesta :D  ja siinä mainittiin "überfame-Paahdin" SIIS TÄYSIN mun arvolle sopiva nimitys! onhan mul peräti 4 lukijaakin :DDD mwahaha, siis ei toki, piristihän se päivää xDD mut siis en ymmärrä ihmisii keiden blogeihin vaan eksytään ja heitä rakastetaan. Omanikin on pelkkä tällänen kavereiden-kesken-inside-läppä blogi minkä HALUAISIN jakaa koko maailmalle, mutta ei maailmaa tunnu kovemmin kiinnostavan :'( Eli jatkan toki tämän paska-laatuisuutta ja rumien töherryksien postausta hautaan asti! (jolla toki tarkoitan että niin kauan kuin jaksan xD) gahh, viikon hyvät uutiset: maanantain ei ollu kouluu ja huomen on sarjistupa. No sit huonot uutiset : Tänää oli ruotsinkoe (ei luoja, seki jotai 6 sivuu pitkä *__*) ja perjantain matikankoe, minkä tulen toki feilaamaan♥ ja mua väsyttää ja olen rahaton, ja en jaksais käydä ostaa alelle sen koruu mut mun kai pitäis mennä ostaa seki huomen et se vois ehk laittaa sen bounceen mennessään...... emt, ihasama saan nut rupee mun liimalesin syövereis-- AINII! ale värjäs mun juurikasvun lauantai-aamun pois xD-- Ja .. ööh... mul oli tähä loppuu oikeesti jotai mahtipontista ja jännää mut en muista enää XD lol meen vessaa, moikka XDDDD